perjantai 14. joulukuuta 2012

96 | Kyselytuokio

Säännöt
- vastaa kaikkiin kysymyksiin (10kpl)
- haasta 4 bloggaajaa
En haasta ketään koska en itsekään ole haastettu. Bongasin tämän Team Karvakorvien blogista
1. Miksi aloitit blogin pitämisen?
En tiedä! Halusin kokeilla miltä tämä tuntuu, kirjoitella tuntemattomille ihmisille omasta ponista.
2. Oletko kilpaillut/ millä tasolla kilpailet?
Kilpaa olen ajanut reilun parikymmentä kertaa ilman sen kummempaa menestystä, pari totosijaa ja muutama euro palkinnoksi.
Vilma, the pomppuponi

  3. Kuinka kauan olet ratsastanut?
Ekan kerran olin tunnilla 7-vuotiaana, eli 11 vuotta sitten. Useamman vuoden kävin aktiivisesti ratsastamassa kunnes se ensimmäisen "oman" ponin myötä jäi. Sen koommin en ole tunneilla käynyt, pitäisi joskus uskaltaa mennä. Vaikka en ole tunneilla käynyt, olen oppinut paljon. Olen lukenut aiheesta, katsonut videoita ja kuunnellut kokeneimpien juttuja.
4. Koulu vai esteet?
Koulu, esteiden yli en ole hyppinyt vuosikausiin.
5. Valmennus vai kilpailut?
Valmentaminen on enemmän mun juttu. Viihdyn aivan hyvin aidan reunalla roikkumassa ja kannustamassa sieltä.
6. Poni vai hevonen? Perustele.
PONI. Oon ponityttö 4ever ja aina viihtynyt paremmin ponikokoisten seurassa.
7. Onko sinulla ollut hoito-, vuokra- tai omaa hevosta?
Sekä leasing että kaksikin omaa heppasta.
8. Oletko hypännyt maastoesteitä?
Joo.... Silloin rämäpäisenä nuorena piti niitäkin kokeilla.

Rom, "sähän et mua komenna"
  9. Lempihevosrotusi?
Kyllä se tähän russ-shettis-akselille menee
10. Korkein hyppäämäsi este?
Ööö, varmaan joku 80cm. Korkeimmillaan ollaan hypytetty aikanaan Vilma yli 105cm korkeasta pystystä.

Jäikö jotakin mielenpäälle? Oletko aina halunnut tietää miksi juuri Rom on meillä? Millä puhelimella omistaja soittaa? Millä sitä tulee kuljettua tallimatka? Nyt on sana vapaa! Kysy, minä vastaan :)


2 kommenttia:

  1. Millaisessa tallissa Rom asuu?
    Mitä varusteita Rommilla käytetään raveissa?
    En nyt keksinyt muuta :)

    VastaaPoista
  2. Ravit vai ratsastus ?
    Onko sulla kameraa, jos oon niin millanen ?
    Kauan olet pitänyt blogia ?
    Mitä ruokaa Rom syö ? (rehut ym.)
    Oletko kilpaillut ratsastuksessa ?
    Jos kaverisi pyytäisi sinua ratsastuleirille niin suostuisitko ?
    Asuuko Rom sinun kotona ?
    Haluaisitko enemmän lukijoita ?
    Kenen blogeja seuraat ?
    Pahin tapasi ?
    Romin huonot puolet ?
    Romin hyvät puolet ?
    Haluaisitko uuden ponin ?
    Mitä tekisit jos voittaisit lotossa ?
    Onko sinulla sisaruksia ?
    Mikä kännykkä sulla on ?
    Käytkö facebookissa ?
    Kuinka määrittelet hyvän blogin ?

    Siin nyt muutama (:

    VastaaPoista